מרצ נמחקה, גלאון מאשימה את הבוחרים: "אלפים בחרו לא נכון"

איתי גדסי 5 Comment on מרצ נמחקה, גלאון מאשימה את הבוחרים: "אלפים בחרו לא נכון"

לאחר שהוברר סופית כי מפלגת השמאל הקיצוני מרצ נשארה מחוץ לכנסת לראשונה מיום היווסדה, גלאון מגיבה לתוצאות ומאשימה את העם ואת בוחרי השמאל: "רגע קשה עבורי, תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, אסון למדינה, ואסון אישי לי. הבוחרים שלנו קנו את קמפיין "המפלגה הגדולה" והעדיפו לחזק את לפיד, 3800 קולות בחרו בפתק הלא נכון"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההפסד הצורב בבחירות בהישארותה של מרצ תחת אחוז החסימה בגלל אלפי קולות, יו״ר מרצ זהבה גלאון מגיבה לתוצאות הבחירות בסרטון שפרסמה לאנשי המפלגה.

"כמה ימים לפני הבחירות, כשידעתי כבר שהסכנה למרצ גדולה ומוחשית, חלף לי בדיוק הסיוט הזה בראש. של כנסת שתהייה ריקה ממרצ. שהמפלגה של כהנא בתוך הכנסת, והמפלגה של אלוני ושריד – לא" פתחה גלאון.

"עשיתי מה שמעולם לא חשבתי ששוב אעשה – כשראיתי שמרצ נמצאת  בסכנה חזרתי לפוליטיקה- מתוך תקווה להציל את מרצ והמחנה.
דחפתי לאיחוד עם מרב מיכאלי, ובימים האחרונים התרעתי מספר פעמים בפני ראש הממשלה, יאיר לפיד והתרענו בפני אנשיו שהם משחקים באש, ושאם לא ניזהר, לא רק מרצ, אלא המחנה כולו, ישלם את המחיר".

גלאון המשיכה והאשימה את בוחרי השמאל בכישלון: "לצערי הבוחרים שלנו קנו את קמפיין "המפלגה הגדולה" והעדיפו לחזק את יאיר לפיד מול ביבי. בגלל שלקחתי על עצמי את המשימה הזאת, אני רוצה להגיד את זה הכי ברור – האחריות היא כמובן גם עלי".

גלאון הוסיפה והאשימה את העם שבחר ב"דרך הלא נכונה": "הערכים שלנו לא נעלמים בגלל 3800 קולות שבחרו בפתק הלא נכון. הם לא נחסמים בידי שום אחוז חסימה – אנחנו נמשיך להילחם, ובסוף ואנחנו ננצח".

 



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    מה לעשות שהרוב יהודים ולא כאילו שרוצים למחוק את היהדות

    1. מסר המפלגה מאז הקמתה הוא ברור. הפצת שנאה לדת בכלל ולחרידים בפרט. חוץ מזה אין לכם שום אידואולוגיה. לא חברתית ולא מדינית, חוץ מלהחזיר את כל הארץ לערבים.
      אז תגידי להפך, תודה לבוחרים שלא קונים יותר שנאה ורוצים לחיות קודם כל במדינה יהודית.

  2. 4

    יהי זכרה מקולל-
    השחצנות קברה את המפלגה – כבר אין אידיאולוגיה אין ערכים יש רק שנאה עיוורת לאחר והמון חמלה לבעלי חיים ודומיהם…
    "וכל קרני רשעים אגדע…" כן יאבדו כל אויבי ד' ומבקשי רעתינו!!!

  3. 3

    מה הערכים שלכם? הפקרות? חוץ מערכי היהדות וערכי אנוש הקלאסיים (שגם הם מקורם ביהדות), מה נשאר לכם חוץ מסיסמאות ריקות כגון "גזענות" (ביחס לאויב!), "הדרת נשים" (ראה ע' הפקרות)?

  4. 2

    זה רק מוכיח לנו שה' הוא האלוקים!!!
    והאמת היא אחת וברורה!!!!!
    אין עוד מלבדו!!!!!